وب‌سایـت هنـرهای تجـسـمـی
برترین لوگوها از دیدگاه برترین طراح‌هاReviewed by آیدین on Jan 14Rating: 5.0برترین لوگوها از دیدگاه برترین طراح‌هالوگو، چهره‌ی برند است و اهمیت آن به واسطه‌ی نقشی‌ست که بر عهده دارد، درطول دوران برخی لوگوها ثابت نماندند و تکامل‌ها پیدا کردند تا به‌روز باقی بمانند و برخی هم برای همیشه بدون تغییر باقی ماندند. برای انتخاب بهترین لوگوها، Fast Co. Design از بهترین طراحان گرافیک دعوت کرده‌ است تا نظر خود را درباره‌ی لوگوهای مورد علاقه‌‌شان به اشتراک بگذارند. مین دو از آژانس Base می‌گوید: این لوگو که به دست میلتون گلیزر طراحی شده، یک لوگوی جامع است که هر کسی می‌تواند آن را به خود اختصاص دهد. لوگو حالا تبدیل به نشان اختصاصی N.Y.C شده‌است.

لوگو، چهره‌ی برند است و اهمیت آن به واسطه‌ی نقشی‌ست که بر عهده دارد، درطول دوران برخی لوگوها ثابت نماندند و تکامل‌ها پیدا کردند تا به‌روز باقی بمانند و برخی هم برای همیشه بدون تغییر باقی ماندند.

برای انتخاب بهترین لوگوها، Fast Co. Design از بهترین طراحان گرافیک دعوت کرده‌ است تا نظر خود را درباره‌ی لوگوهای مورد علاقه‌‌شان به اشتراک بگذارند.

مین دو از آژانس Base می‌گوید: این لوگو که به دست میلتون گلیزر طراحی شده، یک لوگوی جامع است که هر کسی می‌تواند آن را به خود اختصاص دهد. لوگو حالا تبدیل به نشان اختصاصی N.Y.C شده‌است.

Arti-ir-NYC

 

IBM: آرمین ویت از Under Consideration می‌گوید: این لوگو توسط پاول راند طراحی شده و از معدود لوگوهایی‌ست که تا تمدن بشری وجود دارد، می‌تواند باقی بماند.

Arti.ir-ibm-logo

 

Ferrari: توبی سوثگیت از Brand Union می‌گوید: این لوگو را اترو فراری طراحی کرده و با اشاره‌ی ضمنی به قدرت، جادو، سرعت و رقابت، به خوبی با این برند متحد می‌شود.

Arti-ir-ferarri

 

V&A: جانی نیزمیث از Moving Brands: لوگوی موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت به دست Pentagram’s Alan Fletcher خلق شده و موازنه‌ای از ظرافت و فریبندگی را در خود دارد.

Arti-ir-V&A

 

Mickey Mouse: جان پائولینی از Sullivan: لوگوی این برند، به گونه‌ایست که هرجا ترکیبی از سه دایره به چشم بخورد، دیزنی را به خاطر می‌آورد.

arti-ir-mickey-mouse

3 پاسخ به برترین لوگوها از دیدگاه برترین طراح‌ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا! در جای خالی عدد صحیح را وارد کنید: * محدودیت زمانی گذشته است، لطفا معادله امنیتی را مجددا وارد کنید.

کوتاه از مطالب سایت
اگر در مدتی هست که برندتون رو درست کردید ولی به اندازه کافی مشتری ندارید، سریع طرحتون رو برای جذب سلیقه های بیشتر تغییر ندید! بلکه تلاش کنید بخش کوچیک تری از بازار رو هدف بگیرید و بعد کم کم به توسعه برندتون فکر کنید. برای مثال، اگر تا حالا با چوب گردن بند تولید می‌کردید ولی از فروشتون راضی نیستید، سعی کنید بازار هدفتون رو کوچیک کنید. مثلاً فقط محصولاتی برای افراد علاقه‌مند به ستاره شناسی تولید کنید. اینطوری، با تأکید روی اصالت و طراحی محصولاتتون، می تونید توی همون بازار خاص و کوچیک، سود خوبی بدست بیارید.
نوشته های تازه سایت
عضویت درسایت
در خبرنامه سایت عضو شوید و با ما در تماس باشید.
بازدید