درود بر شما کاربران گرامی؛ این وبسایت، سایتی تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی و ارتباطات بصری می‌باشد.

در این وبسایت مقالات و مطالبی در زمینه‌های کاربردی هنرهای تجسمی، گرافیک، نقاشی، عکاسی، ایده‌پردازی، تاریخ هنر، معماری، خوشنویسی و نقاشیخط و … به نمایش درآمده است.
شما نیز اگر در رابطه با موارد فوق یا بخش‌های دیگر هنر و ارتباطات مطالب یا مقالاتی دارید، برای ما به آدرس arti.ir@outlook.com بفرستید تا با نام خودتان، وبلاگ یا وبسایتتان در arti درج شود و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار گیرد و به افزایش سطح دانشمان بیافزاید. ضمنا اگر مظالب را از منبعی(سایت، وبلاگ، کتاب، نشریه و …) ارسال می‌کنید، نام نویسنده، منبع و در صورت امکان لینک آن را نیز ارسال کنید.
پیشنهادات و انتقادات خود را به arti.ir@outlook.com ارسال کنید.
عضو سایت و خبرنامه وبسایت شوید و با ما در تماس باشید.

استراتژی محتوا

آگوست 5th, 2018|0 Comments

استراتژی محتوا، دورنما  را مد نظر قرار می‌دهد. اینکه چرا و چگونه محتوای شما ساخته،‌ مدیریت، به روزرسانی و بایگانی می‌شود. تمام محتوایی را که مشتری شما با آن روبرو خواهد شد را بررسی می‌کند. استراتژی محتوا با بازاریابی مبتنی بر محتوا همپوشانی دارد

فرمول PAS در کپی‌رایتینگ

جولای 3rd, 2018|1 Comment

تولید محتوای تبلیغاتی یا Copy Writing یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است. هر چقدر بتوانید محتوای مفید و مناسب‌تری تولید کنید قطعا مخاطب بیشتری را جذب خواهید کرد. مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ به ۲ بخش عمده تقسیم می‌شود. یک بخش هنری است و بخش دیگر علمی.

ولاگ چیست؟

آوریل 2nd, 2018|2 Comments

ولاگ (Vlog) یا ویدئوبلاگ (Video Blog) یک بلاگ کوتاه برای وبلاگ است که از ویدئو به‌ عنوان محتوای اولیه استفاده می‌شود. ولاگر (Vlogger) هم به کسی گفته می‌شود که ویدئوبلاگ می‌سازد. این روزها در تمام جهان ولاگرها در حال افزایش هستند و تولید محتوا از این روش بسیار ترند شده است.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟

فوریه 20th, 2018|0 Comments

این روزها در هر مقاله‌ای که درباره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می‌خوانید، نامی از اینفلوئنسرها و بازاریابی با آن‌ها آمده است. شاید یکی از دلایل پر رنگ شدن این نام گسترش شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم است. در واقع دلیل اصلی این موضوع همین مساله است. رسانه‌های اجتماعی در لابه‌لای لحظه‌های زندگی آدم‌ها نفوذ کرده و کاربران وقت زیادی ...

تبلیغات در اینستاگرام، انواع و نکات مهم

فوریه 19th, 2018|1 Comment

اگر کسب‌وکاری دارید ممکن است به استفاده از انواع تبلیغات ازجمله تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تلگرام، لینکدین و … فکر کرده باشید. شاید هم یکسری کمپین‌های چریکی طراحی کرده‌اید یا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را هم امتحان کرده‌اید. اما اگر در این بین تبلیغات در اینستاگرام را از قلم انداخته‌اید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست داده باشید؛ اگر هم هنوز برنامه‌ی تبلیغات‌تان را کامل نکرده‌اید...

بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing

ژانویه 9th, 2018|0 Comments

بازاریابی درون گرا در اصل ترجمه‌ای ناقص از Inbound Marketing است که امروز به شعار جدیدی در صحنه بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بازاریابی درون‌گرا یا ترجمه‌ درست‌تر آن بازاریابی جاذبه‌ای اساسا "یک استراتژی در بازاریابی است برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان و کاربران" با استفاده از تولید محتوای ارزشمند، سئو، حضور موثر و ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی و … هدف این روش بازاریابی، به طور مستقیم...

0