درود بر شما کاربران گرامی؛ این وبسایت، سایتی تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی و ارتباطات بصری می‌باشد.

در این وبسایت مقالات و مطالبی در زمینه‌های کاربردی هنرهای تجسمی، گرافیک، نقاشی، عکاسی، ایده‌پردازی، تاریخ هنر، معماری، خوشنویسی و نقاشیخط و … به نمایش درآمده است.
شما نیز اگر در رابطه با موارد فوق یا بخش‌های دیگر هنر و ارتباطات مطالب یا مقالاتی دارید، برای ما به آدرس arti.ir@outlook.com بفرستید تا با نام خودتان، وبلاگ یا وبسایتتان در arti درج شود و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار گیرد و به افزایش سطح دانشمان بیافزاید. ضمنا اگر مظالب را از منبعی(سایت، وبلاگ، کتاب، نشریه و …) ارسال می‌کنید، نام نویسنده، منبع و در صورت امکان لینک آن را نیز ارسال کنید.
پیشنهادات و انتقادات خود را به arti.ir@outlook.com ارسال کنید.
عضو سایت و خبرنامه وبسایت شوید و با ما در تماس باشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر کیست؟

فوریه 20th, 2018|0 Comments

این روزها در هر مقاله‌ای که درباره بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می‌خوانید، نامی از اینفلوئنسرها و بازاریابی با آن‌ها آمده است. شاید یکی از دلایل پر رنگ شدن این نام گسترش شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم است. در واقع دلیل اصلی این موضوع همین مساله است. رسانه‌های اجتماعی در لابه‌لای لحظه‌های زندگی آدم‌ها نفوذ کرده و کاربران وقت زیادی ...

تبلیغات در اینستاگرام، انواع و نکات مهم

فوریه 19th, 2018|1 Comment

اگر کسب‌وکاری دارید ممکن است به استفاده از انواع تبلیغات ازجمله تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تلگرام، لینکدین و … فکر کرده باشید. شاید هم یکسری کمپین‌های چریکی طراحی کرده‌اید یا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را هم امتحان کرده‌اید. اما اگر در این بین تبلیغات در اینستاگرام را از قلم انداخته‌اید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست داده باشید؛ اگر هم هنوز برنامه‌ی تبلیغات‌تان را کامل نکرده‌اید...

بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing

ژانویه 9th, 2018|0 Comments

بازاریابی درون گرا در اصل ترجمه‌ای ناقص از Inbound Marketing است که امروز به شعار جدیدی در صحنه بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بازاریابی درون‌گرا یا ترجمه‌ درست‌تر آن بازاریابی جاذبه‌ای اساسا "یک استراتژی در بازاریابی است برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان و کاربران" با استفاده از تولید محتوای ارزشمند، سئو، حضور موثر و ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی و … هدف این روش بازاریابی، به طور مستقیم...

۸ توصیه کلیدی و هوشمندانه برای تبلیغات موثر

نوامبر 19th, 2017|0 Comments

در دنیای امروز صنعت تبلیغات درحالی‌که پشتوانه‌ی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد، انواع محصولات گوناگون را (با آگهی‌های بازرگانی و تبلیغات مختلف) به دنیا معرفی می‌کند. با اینکه کمی تند و اغراق‌آمیز به نظر ‌می‌رسد، اما این نتایج برآمده از آزمایش هزاران آگهی تبلیغاتی طی چندین دهه‌ است. تجربه نشان داده‌ است، تنها نیمی از تبلیغات عرضه‌شده واقعا به نتیجه می‌رسند و ...

کمپین تبلیغاتی چیست؟

سپتامبر 29th, 2017|1 Comment

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید. کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است.

پرسونا با پروفایل چه تفاوتی دارد؟

جولای 30th, 2017|1 Comment

پرسونا و پروفایل با هم تفاوت دارند، اما بخاطر شباهت‌های ظاهری زیادی که دارند در اکثر مواقع اشتباه گرفته می‌شوند و بجای هم در کسب و کار ظاهر می‌شوند، یکی صاحب دید و نگرش و دیگری معرف یک شخصیت است، هر دو کاربرد خودشان را دارند اما قرار نیست جای یکدیگر نقش بازی کنند. از نظر ما تعاریف اهمیت زیادی ندارند، اما مفهوم پردازی‌ها مهم هستند ...