2016 سالی پر از تغییر بود که البته این دگرگونی‌ها چندان برای صنعت طراحی عجیب نیستند. خلاقیت حد و مرز نمی‌شناسد و از موانع عبور می کند.
انتخاب بهترین پروژه های بسته بندی یکی از محبوب ترین فعالیت ها است. انتخاب های سایت packaging of the world به بازتاب عشق آن به طراحان مبتکر می پردازند. این گرایش های مفید و موثر را از دست ندهید. در زیر بدون هیچ نظم و ترتیب خاصی بهترین پروژه های بسته بندی در سال 2016 به شما عرضه می شوند:

بسته بندی سس سویا 丸莊醬油 توسط هان-چینگ هوانگ
丸莊醬油 نام یک برند سس سویای مشهور در تایوان است اما بسته بندی محصولات آن هنوز شکل سنتی و ساده خود را حفظ کرده اند. بنابراین در پی برند سازی مجدد شرکت، هان-چینگ هوانگ طراحی مجدد logotype و دیزاین تازه بسته بندی سس سویا را در پیش گرفت. این تسخه تازه از طراحی بسته بندی به خصوص برای آن دسته از افراد یا گردشگرانی مناسب است که قصد خرید سس سویا به عنوان سوغاتی یا هدیه فصلی را دارند.

بسته بندی خلاقانه

ایده طراحی بسته بندی شیر موز واقعی توسط دانگووک یون
چه اتفاقی می افتاد اگر می توانستید با پوست کندن و فشار دادن یک عدد موز تازه از آن شیر موز واقعی بنوشید؟ این بطری شیر موز طوری بسته بندی شده است که یک موز واقعی را برایتان تداعی می کند. با یادآوری احساس و خاطره پوست کندن یک موز، این ایده بسته بندی می تواند ضمن تداعی حس گاز زدن از یک موز واقعی، بر روی تازگی و شیرینی شیر موز فوق نیز تاکید کند.

بسته بندی خلاق

ما عاشق این ساس ها هستیم. ایده طراحی بسته بندی انبردست به شکل ساس توسط ایگور میتین
نقاشی بسته بندی با رنگ های برند کار سختی نیست اما این شرکت قصد دارد تا تصویر انبردست را درون تصویر دیگری حل کند. بنابراین، به استخدام کسی روی آورد تا بتواند چنین تغییری را به سرعت اعمال کند. در نتیجه، ایده طراحی این ساس ها مطرح شد. شکل بدن بیشتر ساس ها شبیه به انبردست است. فک و دندان های قدرتمند آن ها شکل انبر دست را برای ما تداعی می کنند. ساس ها در اندازه و شکل های مختلف موجود در طبیعت به ما اجازه طراحی و نمایش انواع مختلف انبردست ها را می دهند. رنگ بدن ساس ها (زرد و مشکی) مشابه با ساختار انبردست ها، به ترکیب همه تصاویر ساس ها با کل مجموعه برند منجر می شود.

بسته بندی خلاق

پروژه دانشجویی طراحی بسته بندی نی دار آبمیوه
بسیاری از نوشیدنی ها به علت قیمت پایین و شرایط راحت و مناسب در بسته بندی های Tetra Pak کارتونی عرضه می شوند. برای نوشیدن از یک بسته Tetra Pak شما باید از یک نی استفاده کنید که معمولا به دلیل اتصال به خارج از Tetra Pak آسیب پذیر نیز هست. علاوه بر این، با توجه به جنس پلاستیکی و پوشش وینیلی نی ها بنا به یک سری دلایل بهداشتی، منابع فراوانی به هدر می روند. در این بسته بندی های جدید، جنس نی و Tetra Pak هر دو از یک تکه کاغذ است. با توجه به افزایش احتمال سالم ماندن نی و عدم نیاز به هر گونه ماده تشکیل دهنده اضافی، محیط زیست و فضا هر دو حفظ می شوند.

بسته بندی خلاق

ایده طراحی بسته بندی گوش پاک کن های “Lawna” توسط آن هوانگ
این نمونه طراحی بسته بندی نقشی جالب برای استفاده از بسته های گوش پاک کن و تعامل بیشتر با مردم را ایفا می کند. این نوع بسته بندی بسیار جذاب تر از بسته بندی های موجود در بازار است. قسمت جالب این طراحی، بدن گوسفند است که ساخته شده از یک تکه کاغذ محکم، قابلیت تا شدن و تشکیل سطحی صاف و آسان برای ذخیره سازی را دارد.

بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی “قدرت را بنوش” توسط کریستین ریورا
کریستین ریورا با جسارت فراوان دست به طراحی این لیوان های کاغذی با الهام از جنگ ستارگان زد. استفاده از نی به عنوان ادامه شمشیر نوری حتما توجه افرادی را به سوی خود جلب خواهد کرد.

بسته بندی خلاق

طراحی بسته بندی غذای حیوانات خانگی “Bon Appetite” به وسیله مارسال پی
طراحی بسته بندی پیشنهادی برای غذای حیوانات خانگی “Bon Appetite” محصول شرکت “Affinity Ultima” مخصوص خط تولید یک نوع غذای سگ کوچک است. ایده اصلی، القای طعم عالی آن بود بنابراین درب قرمز بسته بندی محصول، زبان آویزان یک سگ خوشحال را تداعی می کند. این طراحی غیر منتظره و البته چشم نواز است.

بسته بندی خلاق

طراحی بسته بندی کیک “Marais” توسط استودیو طراحی گرافیک “Latona Marketing Inc.”
معمولا جعبه های هدیه به سادگی و با نظمی قراردادی کیک را در خود جای می دهند. به هر حال، بسته بندی جعبه های کیک های جداگانه ما با بقیه تفاوت دارد. ما با تمرکز بر روی یک نمونه طراحی، ضمن کاهش هزینه ها از کل شش سطح موجود استفاده می کنیم. به این ترتیب امکان خلق مجدد هر نوع صفحه کلید فراهم می شود. با بکارگیری طراحی فوق، شرایط مناسب برای ساخت صفحه کلید در ابعاد مختلف، از صفحه کلید های کوچک گرفته تا پیانو های بزرگ 88 کلیدی و حتی بزرگ تر نیز به وجود می آید.

بیشتر بخوانید:   ده روش موفق برای طراحی آرم های تجاری

بسته بندی خلاق

آسمان حد و اندازه دارد! ایده طراحی بسته بندی عسل “Abeeja” از سوی آندرس گوئررو
“Abeeja” نام یک پروژه شخصی متعلق به یک تهیه کننده محلی کوچک است که دوست دارد عسل تولیدی خود را تا جای ممکن به مقاصد دور دست صادر کند. زنبور های کارگر با پرواز در مزارع گل لیموی “مورسیا” به جمع آوری گرده ها می پردازند. زنبور ها با استفاده از این گرده ها عسلی را تولید می کنند که تا حد کمی طعم لیمویی دارد.

بسته بندی خلاق

پروژه دانشجویی طراحی بسته بندی قابل استفاده مجدد چاقو توسط الی جانگ
هدف از اجرای این پروژه طراحی یک نوع بسته بندی چاقو در سایه برندی پر سابقه، حافظ محیط زیست و کیفیت محصول و در عین حال چند کاربردی است. با توجه به عنصر طول عمر محصول، الی جانگ به طراحی یک نوع بسته بندی چوبی خاص برای چاقوی سرآشپز “Victorinox Rosewood” روی آورد. نکته این بسته بندی نه فقط ایفای نقشی محافظتی طی روند حمل و نقل بلکه کاربرد بلند مدت و روزمره آن برای مصرف کننده و طراحی یک نوع محفظه است که قابلیت استفاده به عنوان یک تخته گوشت را نیز داشته باشد.

بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی هندزفری توسط آدامانتیا چاتزیواسیلیو

برای طراحی این نوع بسته بندی هندزفری پنج هنرمند از پنچ ژانر مختلف انتخاب شدند (لیدی گاگا – پاپ، میک جگر- راک، ایگی پاپ – پانک، اوزی اوسبورن – متال، انوپ داگ – رپ) که با وجود مطرح نبودن به عنوان نمایندگان منحصر به فرد ژانر مخصوص به خود، از طریق ظاهری غیر عادی در صنعت موسیقی چهره هایی شناخته شده هستند.

بسته بندی

یک روز مویی خوب برای پاستا! ایده طراحی بسته بندی توسط نیکیتا
نیکیتا با استفاده خلاقانه از رشته ها و شکل های مختلف پاستا یک سری بسته بندی جالب و عجیب را ارائه داد که در فروشگاه توجه همگان را به سوی خود جلب می کند.

طراحی بسته بندی خلاق

فشار دادن و نوشیدن آبمیوه تازه با برند “Backbone”
یک ایده و پروژه مستقل ارزش اجرا را دارد.
تعامل یک مزیت رقابتی قدرتمند در بازار امروز است. طراحی یک لیوان آبمیوه با عنوان “فشار دهید و آبمیوه تازه بنوشید” با مشتریان ارتباط برقرار می کند. برچسب این لیوان آبمیوه ظاهری ساده دارد اما با قابلیتی پویا حین استفاده از ویژگی تعاملی خود پرده بر می دارد. این اتفاق هیجان انگیز خلاقیت مصرف کننده را بر می انگیزد و حس نوشیدن آبمیوه طبیعی را به او می دهد.

بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی شیر Molocow توسط آژانس طراحی “Imedia Creative Bureau”
Molocow یک ایده طراحی بسته بندی جالب برای شیر به حساب می آید. تصویر سازی مجدد بطری شیر کودکان را جذب خود کرد. این راه حل شیوه ای جالب برای بسته بندی شیر فراتر از روال معمول به شمار می‌رود.

بسته بندی

استفاده مجدد از بسته بندی دوست داشتنی “Brum Brum”
این جعبه “Brum Box” بعد از باز کردن نیازی به دور انداخته شدن ندارد بلکه می توان با تبدیل آن به خانه جدید “Brum Brum”، شرایط را برای استراحت دوچرخه تا دور بعدی حرکت فراهم کرد. چالش اصلی طراحی یک نوع بسته بندی است که قابلیت بکارگیری مجدد در قالب فعالیت های مرتبط با محصول بسته بندی شده و صاحب جدید آن را دارد.

creative-packaging-arti-ir-16

نسل آینده جعبه کمک های اولیه. ایده و طراحی توسط کوین هارالد کمپین (مجارستان)
پروژه فارغ التحصیلی طراحی مجدد جعبه کمک های اولیه بر مبنای مکانیسم سیستم بسته بندی مبتکرانه و کشویی “Burgopak” شکل گرفته است.

creative-packaging-arti-ir-17

نسل آینده بسته بندی گل. پروژه دانشجویی توسط یوهانا بران استورم، چارلی نیرجا، الکساندرا فورسن با همکاری کامیلا ادلوند
نسل آینده بسته بندی گل چنین رقم می خورد. در قالب یک پروژه دانشجویی از یک شرکت تولید کننده کیسه های خرید به نام “Swedbag” درخواست شد تا با گذر از راه حل های موجود بسته بندی گل را به روز کند. این ایده طراحی بسته بندی باید در قالبی کلی بیش از پیش به حفظ محیط زیست اهمیت می داد و در همین حال فرصت کسب تجربه ای جامع و همه جانبه را نیز برای مصرف کننده به وجود می آورد. راه حل این مشکل طراحی یک نوع خاص از بسته بندی فارغ از چسب است که قفل می شود. استفاده از برچسب ها به منظور بستن package ضروری نیست اما در مسیر تحقق اهداف برند سازی به کار می آید. به این ترتیب برچسب ها جای کارت پستال های سنتی را می گیرند و در نتیجه بسته بندی گل بخشی از هدیه به شمار می رود.

خلاقیت در بسته بندی

بسته بندی روز و شب توسط استودیو برند سازی و طراحی گرافیک “Backbone Branding”
روز و شب نام یک پروژه پیشنهادی است که ماهیتی دو چهره ای را به همه عناصر طراحی خود تزریق می کند. این لوگو چرخش زمین را با نمادی حاکی از تغییر روز به شب نشان می دهد. چنین لوگویی برای تبلیغ یک نوع رستوران استفاده می شود که در تمام طول روز غذای مشتریان خود را تامین می کند. این دوگانگی فعالیت رستوران به وضوح در قالب تصاویری از حیوانات بیان می شود.

بسته بندی

طراحی بسته بندی چای میوه ای “T2 Mini Fruits”
تصور کنید که با عبور از بازاری شلوغ به سوی عطر و طعم های عجیب و غریب جذب می شوید. سبدی پر از موز های شیرین و رسیده در سمت چپ . یک هندوانه تازه بریده شده پیش روی شما قرار دارند. با الهام از سبد های میوه پربار موجود در این بازار های شلوغ، چای میوه ای T2 Fruit کمپین کریسمس سال 2016 خود موسوم به “عجیب ترین و بزرگ ترین بازار” را راه انداخت. با توجه به درخواست طبیعت، بسته بندی T2 Fruits با 100% چسب کمتر، دوستدار محیط زیست نیز هست.

بیشتر بخوانید:   بسته بندی؛ ویترین متحرک برای برند

بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی شکلات “Xoconochco” به وسیله آژانس طراحی برند “Brand Brothers” روسیه
XONOCHOCO نام یک برند تولید کننده شکلات است که ایده و اسم آن ریشه هایی واقعا تاریخی دارند. تاریخچه این برند شکلات سازی به شرح نقش قوم آزتک باستان در سیر تکاملی شکلات، ترجمه و تفسیر آن در قالب طراحی بسته بندی می پردازد. اسم این برند نیز از منطقه “Xoconochco” فتح شده توسط این قوم سرچشمه می گیرد که در حال حاضر بزرگ ترین مزرعه دانه های کاکائو در این ناحیه واقع است. همان طور که می دانیم ارزش دانه های کاکائو بیشتر از طلا بود و به عنوان واحد پولی مورد استفاده قرار می گرفت.

بسته بندی خلاق

طراحی بسته بندی دسته چرخان پاستا مجهز به ادویه ساب از سوی برنو کاردوسو
یک نوع بسته بندی خاص با هدف استفاده به عنوان ابزاری مبتکرانه در مهمانی ناهار شرکت “Sapore di Nonna” طراحی شد. این شرکت بر روی پاستای دست ساز ایتالیایی تمرکز می کند. بسته بندی منحصر به فرد فوق به شکل یک دسته چرخان طراحی شده است و سر آن واقعا در قالب ظرف محتوی ادویه، آشپزی را آسان می کند.

بسته بندی

طراحی بسته بندی بستنی چوبی Dino Ice توسط ساشا پرلمن و کاتیا موشکینا
بستنی چوبی Dino Ice به خاطر یک عنصر اضافی خوب و جالب برای بچه ها عالی است. چوب بستنی با یک دایناسور اسباب بازی کوچک پنهان شده درون آب نبات چوبی میوه ای یخ زده، امکان مشاهده آن از میان یخ ها را میسر می کند. با نازک شدن یخ ها شما به کشف دنیایی ناشناخته از موجودات ما قبل تاریخ نزدیک تر می شوید.

بسته بندی

توسعه بسته بندی آب میوه “Siya” به وسیله استودیو برندسازی “Backbone Branding”
در جستجوی اساس و مبنای برند آبمیوه “Siya”، راه حلی ساده یعنی قرار دادن میوه طبیعی دقیقا بر روی لیوان مطرح شد. با استفاده از ترفندی تبلیغاتی، قرار دادن میوه روی بطری شیشه ای، حکایت از تازگی و طبیعی بودن آبمیوه فوق دارد.

بسته بندی آبمیوه

دو ایده منحصر به فرد طراحی بسته بندی تخم مرغ توسط آدام توروک (مجارستان)
نان تست و تخم مرغ! با استفاده از مکانیسم ساده بلند کردن داخل جعبه، به جای نان تست از داخل تستر، تخم مرغ بیرون می زند.

بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی روغن زیتون “Inizio” توسط آژانس طراحی، برند سازی و بازاریابی “Brandtailor”
برای تاکید بر روی ماهیت طبیعی یک محصول، بسته بندی روغن زیتون برند “Inizio” (در ابتدا ایتالیایی) به درستی از شکل، رنگ و اسانس این میوه تقلید می کند.

بسته بندی

پروژه دانشجویی طراحی بسته بندی کمپین سوسیس توسط جولین سوزان
در قالب تمرین برای طراحی زیست محیطی بسته بندی، جولین سوزان به ما یک سینی یونچه فشرده با هدف تبلیغ سوسیس ملی خود پیشنهاد داد. این پروژه آوریل 2016 در یک کارگاه طراحی بسته بندی در مدرسه طراحی ECV شهر Aix-en-Provence اجرا شد.

بسته بندی

طراحی بسته بندی آبمیوه 17.5 توسط استودیو طراحی گرافیک “Mousegraphics”

بسته بندی

طراحی بسته بندی میلک شیک های “Shake My Head” توسط رستم عثمانف (روسیه)
این لیوان های میلک شیک واقعا جالب و هیجان انگیز از لایه های مختلف کاغذی و پلاستیکی ساخته می شوند. امکان بریدن گوش های این شخصیت ها بر جذابیت میلک شیک برای مصرف کننده می افزاید.

creative-packaging-arti-ir-29

ایده طراحی بسته بندی لوازم آرایشی “Hanaemi” به وسیله هیون یون، ههچان جونگ، یئونهی چوی
“Henemi” نام یک برند تولید کننده لوازم آرایشی با پس زمینه ژاپنی است. Hanemi به معنای گل شکوفا یا لبخند ملیحی است که مانند یک گل می شکفد. طراحی ظرف های محتوی محصولات آرایشی این برند با هدف شرح این داستان صورت گرفته است.بسته بندی خلاق

ایده طراحی بسته بندی تخم مرغ “Sunrise Valley” از سوی شیائو هان چن، امی شون یه، جیارو لین، چنگون فونگ (ایالات متحده آمریکا)
“Sunrise Valley” نام یک سیستم بسته بندی مبتکرانه تخم مرغ شامل قسمت های کوچک است که طراحی آن ضمن هدف قرار دادن فروشندگان بازار محصولات کشاورزی، با توجه به انعطاف پذیری مصرف کنندگان، امکان خریداری تخم مرغ به تعداد دلخواه را نیز برای آن ها به وجود می آورد. بستگی به تعداد تخم مرغ های فروخته شده، کشاورز یا فروشنده فقط با پاره کردن بسته بندی از روی خطوط ایجاد شده می تواند شکل بسته بندی تخم مرغ را بنا به میل خریدار تغییر دهد.

بسته بندی

طراحی بسته بندی “Grow With Me” توسط آندریا ریبرا، کریستینا کاستلز و ماریا فرناندا پنا با هدف تشویق بچه ها به تغذیه سالم
“Grow With Me” ضمن احترام به محیط زیست کارکردی دوگانه نیز دارد. مقوا و جوهر مورد استفاده در طراحی و تولید این جعبه که هم برای مخاطبان بزرگسال و هم کودکان جذاب است، هر دو از مواد قابل تجزیه سازگار با محیط زیست ساخته شده اند. با ایجاد یک افکت عجیب و شگفت انگیز حین باز کردن آن، هدف از طراحی و تولید این جعبه تشویق بچه ها به خوردن سبزیجات و در نهایت امکان استفاده دیگر گونه از جعبه عنوان می شود: یک گلدان. به این ترتیب کودکان می توانند سبزیجات مورد علاقه خود را در گلدان بکارند و با آن ها رشد کنند.

بیشتر بخوانید:   تغییر لوگو شرکت‌های بزرگ در طول زمان

بسته بندی

آیا آینده صنعت بسته بندی گل چنین است؟ طراحی توسط چند دانشجو به نام های لین کارلسون، نینا کلوزه و جاناتان آلونسو جانسون
هدف از ارائه این brief ایجاد و ابداع راهی جدید برای بسته بندی گل ها به شکلی کارآمد تر و سبز تر و در ادامه برقراری ارتباط با مصرف کنده جدید بود. ما تصمیم گرفتیم تا دو نوع بسته بندی مختلف برای دسته گل ها – یکی برای آب و هوای گرم تر و دیگری با قابلیت بسته شدن برای آب و هوای سرد تر – طراحی کنیم. اجرای مکانیسم قفل شدن در سطح مقوا و دسته، فضای داخل را بسته تر از قبل می کند. به دلیل عدم نیاز به استفاده از چسب یا طناب، این بسته بندی حافظ محیط زیست نیز هست.

بسته بندی

چند عدد بطری در این جا وجود دارند؟ ایده طراحی بسته بندی خیال بافانه توسط آنتونی جوئکس (کانادا)
آنتونی چوئکس با طراحی یک بسته بندی مجهز به اره، داستانی را با الهام از یک بازی خیالبافانه شرح می دهد. این اره واقعا با وجود تصور ما از جای گرفتن یک بطری درون بسته بندی، به رونمایی از دو بطری کوچک موجود در آن کمک می کند.

بسته بندی

طراحی بطری آب “Jeju” به وسیله استودیو طراحی “cloudandco” (کره)
با الهام از ماهیت و افسون جزیره “Jeju”، عصاره آب تازه آن جمع آوری و داخل یک سری بطری های مدرن و مینیمال به شکل بلوک سیمانی ریخته می شود. این طراحی، جایزه بزرگ را در مسابقه طراحی بطری اصلی آب Jeju به میزبانی شرکت ویژه خودگردان توسعه استان و همکاری یک شرکت ارائه دهنده فناوری کسب و کار موسوم به “Crosspoint” کسب کرد.

بسته بندی

طراحی بسته بندی لامپ روشنایی “CS Electric” از سوی آنجلینا پیسچیکووا
برندسازی و بسته بندی شرکت CS از کتاب های فیزیک قدیمی حاوی نمودار های مدار های الکتریکی و تصویری از آزمایشات علمی به سبک حکاکی الهام گرفته اند. به گفته مخترع لامپ، توماس ادیسون، کرم شب تاب یک منبع نوری سرد ایده آل است. این جمله جرقه مقایسه شکل های گوناگون لامپ های روشنایی با حشرات مختلف را در ذهن طراح زد. بنابراین مشتری نه فقط به چشم یک چراغ معمولی بلکه شکلی مستقل از لامپ روشنایی به آن می نگرد.

بسته بندی

طراحی بسته بندی نوشیدنی “Enzyme” توسط استودیو طراحی گرافیک “Mousegraphics”
شخصیت های الهام گرفته از یوگای ما انسان های میوه ای هیبریدی محدود به خطوط منحنی زیبا و رنگ های طبیعی هستند به طوری که طعم و مزه، آرامش، سلامت بدن و ذهن را می توان به شیوه ای طبیعی و بی تکلف از آن ها اقتباس کرد. این قبیل ترکیب های دو گیاهی (میوه Noni و گل elderflower / گل رز، انار و زغال اخته) ویژگی های شخصیتی مختلف را به شکلی آشکار نشان می دهند در حالی که بقیه قسمت های بسته بندی ضمن حفظ رنگ سفید خود از یک نوع تایپوگرافی متعادل مخصوص همه اطلاعات مربوطه بهره می برند. این نوع بسته بندی بر روی همکاری موثر، ملایم و بدون اشکال عناصر مختلف طراحی در راستای ارائه پیشنهاد برخورداری از آرامش ذهن، تعادل بدن، خلق و خویی معصوم و روحیه ای شاداب و جوان تمرکز می کند.

بسته بندی

طراحی بسته بندی محصولات بهداشتی مو مخصوص آرایشگاه مردانه “Ludlow Blunt Victorian” از سوی شرکت طراحی بسته بندی “Stranger & Stranger”
طراحی بسته بندی برای آرایشگاه و آموزشگاه مردانه قدیمی به نام “Victorian” در بروکلین.

بسته بندی فلزی

طراحی بسته بندی محصولات خانه چای “Baancha” از سوی آژانس طراحی و استودیو “adHOCK”
محصولات یک برند جدید و منحصر به فرد تولید کننده چای فوری به اسم “Baancha” اخیرا در 5 طعم میوه ای تایلندی سنتی و محبوب در دسترس علاقمندان قرار گرفته اند. هر یک از این محصولات طعمی اصیل و خالص از سرزمین لبخند ها یعنی تایلند را به مصرف کننده پیشنهاد می دهند. این نوشیدنی خوشمزه طعم یک لیوان آبمیوه تازه به طور مستقیم گرفته شده از میوه را به یاد شما می آورد. در ادامه بسته بندی آن به شکلی هوشمندانه و تمام عیار ایده فوق را با ایجاد تصویری خیره کننده از میوه به دو نیم شده در قالب فنجان چای منتقل می کند.

بسته بندی

طراحی بسته بندی چوب شور توسط سرگی آسویدس
در قالب این بسته بندی کوچک و خوب برای چوب شور از آن ها به عنوان تار های موی یک دختر به عنوان عنصری خوش یمن استفاده می شود. چنین اقدامی تاثیری عمیق بر جای خواهد گذاشت و در قفسه های سوپر مارکت نیز آن ها را از دیگران متمایز خواهد کرد.

بسته بندی

پروژه دانشجویی طراحی بسته بندی سس “Tabasco” به تعداد محدود به وسیله لورتو مانزانرا
این نوع بسته بندی سس به تعداد محدود در قالب تصاویر مختلف شخصیت های معروف و متنوع مکزیکی از جمله فریدا کالو یا کمدین معروف، کانتینفلاس، را به افراد معرفی می کند.

بسته بندی 2016

مترجم: مرضيه فروتن
www.packagingoftheworld.com