لوگو، چهره‌ی برند است و اهمیت آن به واسطه‌ی نقشی‌ست که بر عهده دارد، درطول دوران برخی لوگوها ثابت نماندند و تکامل‌ها پیدا کردند تا به‌روز باقی بمانند و برخی هم برای همیشه بدون تغییر باقی ماندند.

برای انتخاب بهترین لوگوها، Fast Co. Design از بهترین طراحان گرافیک دعوت کرده‌ است تا نظر خود را درباره‌ی لوگوهای مورد علاقه‌‌شان به اشتراک بگذارند.

مین دو از آژانس Base می‌گوید: این لوگو که به دست میلتون گلیزر طراحی شده، یک لوگوی جامع است که هر کسی می‌تواند آن را به خود اختصاص دهد. لوگو حالا تبدیل به نشان اختصاصی N.Y.C شده‌است.

Arti-ir-NYC

IBM: آرمین ویت از Under Consideration می‌گوید: این لوگو توسط پاول راند طراحی شده و از معدود لوگوهایی‌ست که تا تمدن بشری وجود دارد، می‌تواند باقی بماند.

Arti.ir-ibm-logo

Ferrari: توبی سوثگیت از Brand Union می‌گوید: این لوگو را اترو فراری طراحی کرده و با اشاره‌ی ضمنی به قدرت، جادو، سرعت و رقابت، به خوبی با این برند متحد می‌شود.

Arti-ir-ferarri

V&A: جانی نیزمیث از Moving Brands: لوگوی موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت به دست Pentagram’s Alan Fletcher خلق شده و موازنه‌ای از ظرافت و فریبندگی را در خود دارد.

Arti-ir-V&A

Mickey Mouse: جان پائولینی از Sullivan: لوگوی این برند، به گونه‌ایست که هرجا ترکیبی از سه دایره به چشم بخورد، دیزنی را به خاطر می‌آورد.

arti-ir-mickey-mouse

بیشتر بخوانید:   گرافیک و هنرهای زیبا